söndag 22 maj 2011

Buzzador

Jag har testat Lumene Vitamin C+ i snart två veckor och jag får faktiskt säga att denna är jätte bra. Jag brukar annars vara väldigt dålig på att komma ihåg att använda de här typer av produkter, men man blir så mjuk i huden och får en fin lyster så nu har jag blivit jätte duktig. Jag blir ibland torr runt käkbenet och kinderna, men har inget problem nu.



Så här skriver Kicks om Lumene Vitamin C+


"Den fräscha cremen ger huden lyster och skyddar mot solens skadliga inverkan som gör att huden åldras snabbare. Optimalt UVA-skydd. Fröolja från nordiskt hjortron innehåller rikligt med naturliga antioxidanter och förstärker och skyddar huden mot såväl yttre som inre stressfaktorer. Hjortronnektarns detox-egenskaper bidrar till att göra huden klar och strålande. Innehåller över 80 % naturliga ingredienser. Innehåller ej parabener eller syntetiska färgämnen."

Inga kommentarer: