tisdag 5 juli 2011

Kundnöjdhetsanalys från Myresjöhus

Idag damp det ner två kuvert från Myresjöhus. Det ena en kreditering på material som saknades i husleveransen som vi har fått köpa in själva och som vi informerade Myresjöhus om i mars i år, och se 4 månader efter kommer krediteringen, (naturligtvis efter påtryckningar av oss igen) bättre sent än aldrig???
Det andra var en kundnöjdhetsanalys som de vill att vi skall fylla i. Trodde faktiskt inte vi skulle få någon sådan med allt strul som har varit. Men ikväll skall pennan glöda... Skrattretande att det står i inledningen till undersökningen att Myresjöhus strävar efter att ha 100 % nöjda kunder, då vore det väl på plats att de försöker med det också. Men som sagt vissa saker ser fina ut på pappret, och visst är det bra med höga visioner...

1 kommentar:

Anonym sa...

I vårt område har Myresjöhus byggt totalt 20 hus och vad jag vet så har VARENDA en , mer eller mindre, synpunkter på dom. Och då pratar vi inte positivt.Deras nollvision är inte mer värt än pappret den är skriven på. Vi fick också "tigga" till oss en kundundersökning och tror du att vi har total sågat dem jämns med fotknölarna! Inte vatten värda i vissa fall...Den som var bra var vår rörmokare!